maandag 22 december 2014

Serieus fijn weekend

Zondagavond gingen Teun en ik naar het Ketelhuis van André Amaro in Eindhoven voor Diner XXL van Barend & Wijnand, de mannetjes van de (zondagavond) radio. Speciaal georganiseerd voor Serieus Request van 3fm.
Het was mooi, fijn en lekker en vol verrassingen en optredens. Mijn dochter Teun had ik uitgenodigd omdat ik zo trots op haar ben en dat niet altijd heel goed laat merken, het is onvoorwaardelijk, en ook zo vanzelfsprekend. Mooi bedacht was dat iedereen samen met zijn diner partner 1 gerecht kreeg voorgeschoteld om samen op te eten.
Daar ontmoette ik ook ex RTL collega Edwin van den Akker die daar aan het filmen was, dat was een grappig toeval.
Dag later hebben Teun en ik samen met Silke ook nog wat geld in de brievenbus in Haarlem gestopt. Want als het glazen huis dan zo dichtbij is, dan ook even echt voelen en kijken op de Grote Markt in Haarlem. Super leuk was dat er net een lekker spring nummer werd aangevraagd en dat we met heeel dat plein op de maat omhoog sprongen, wat een energie gaf dat zeg!