zondag 7 december 2014

Al weer op de werk wolk

14 december sta ik met mijn zus op de kerstmarkt in dierenpark Blanckendaell, dat wat ik niet meer wilde, dit vanwege het vele voorbereidend werk en het levert maar weinig geld op, maar ja, mijn zus weet dat niet, of wil dat niet weten en ik doe ook gewoon als een struisvogel, ben dol op vogels. Over struisvogels gesproken, deze dieren hebben ze overigens ook op park Blanckendaell weet ik. Een aantal jaar terug toen ze net openden was ik daar en precies op het moment dat ik bij de struisvogels door de tralies keek stond een van de vogels op om plaats te maken voor een ander. Onder de vogel lagen zo'n 15 enorme joekels van prachtige eieren. Wat een bonus, dat plaatsje verwisselen terwijl ik net langs kom kijken.
Ik zit al weer heel de tijd op mijn werk wolk in mijn atelier om voor de kerstmarkt verkoopwaar te produceren. Hoe is het toch mogelijk? Ik kan al weer heel Tuitjenhorn voorzien van een kersthanger, slinger of keep vogel. Dus kom kopen! Ik concentreer me op dieren, leek mij leuk daar in dat dierenpark. Kan iedereen met zijn eigen keep vogel, konijn, hert of kat (ik gebruik hele exotische dieren zie je wel) mee naar huis nemen.