zondag 12 oktober 2014

Alles van papier hier

Ik heb lekker veel nieuwe boeken. Waaronder ook Franse prentenboeken, gekocht op een rommelmarkt op een Franse parkeerplaats, naast waar we gingen tanken, daar moesten we even parkeren en snuffelen. En ik heb ook wat oude dozen van karton om mee te werken. Alles van karton en papier hier.
Helaas geldt dat niet voor mijn nieuwe bijbaan bij Vlieger - papier. Ik had op een, tijdelijk, vast inkomen gehoopt. Al had ik al zo'n voorgevoel, het duurde mij te lang voor ik een reactie op mijn sollicitatie gesprek kreeg. Ze namen iemand anders aan, iemand met meer ervaring in de branche.
Balen en bedenken waar ik het nu mee wil gaan verdienen. Ik heb het natuurlijk al wel bedacht, al jaren wil ik dat: zonder bijbaantjes royaal leven van mijn werk, als beeldend kunstenaar.