woensdag 2 april 2014

Zaad en genieten

Ik ben aan het werk voor expositie Springsnow in Amsterdam. Ik naai op het moment iepenzaad en heb weer een achterkant voorkeur. De tulpen maak ik voor Konings Kunst vrijmarkt, 26 april en ook bij die tulpen twijfel ik over mijn voorkeur. Nou ja mijn voorkeur is eigenlijk wel duidelijk. Ik hou van de achterkanten van het borduurwerk.
Ik ging met Mieke naar camping Vafamil te Overveen. Heerlijk ontspannen daar, in de zon liggen snoezen met croissantjes en thee.
Vanmorgen vroeg ging ik mee naar Avl voor mri. Daar dronk ik de beste koffie van alle ziekenhuizen, nou ja dat denk ik, ben natuurlijk niet in heel veel ziekenhuizen geweest. Rot en gevangen voelde ik me door de kanker om me heen. Eenmaal in de auto werd ik gegrepen door geluk. Ik geniet. Ik ben mobiel, ik maak wat ik mooi vind en de zon schijnt op mij. Kanker deed mij meer genieten.
En ik geniet ook van mijn 1 april grappen van gister, zoals mijn blog van gister.
voor- en achterkant


Springsnow nr1

Springsnow nr2