dinsdag 22 april 2014

Mijn werk op z'n kant in de krant

Alles draait allemaal lekker door. Terwijl ik op Paaspop aan het werk ben krijg ik van Yvonne Heinis trots een mail dat er een foto van mijn werk in de krant staat. Het Noordhollands Dagblad heeft een prachtig groot stuk van de Bloeiend Zijpe expositie in de krant van vrijdag 18 april geplaatst. Thuisgekomen bel ik mijn ouders of ze het hebben gezien. 'Ja', zegt mijn moeder, 'het staat er alleen wel op z'n kop in'. Wanneer ik vanavond het stuk ophaal zie ik het inderdaad ook, mijn werk staat op z'n kant in de krant.
Noordhollands Dagblad vrijdag 18 april

Bloeiend Zijpe in het Noordhollands Dagblad

zo om horen mijn mini's te zijn







































En aangezien ik steeds de achterkanten van mijn werk mooier vind dan de bedoelde voorkant, dan kom je ook ineens overal achterkantjes tegen, zo ook bij de Bloeiend Zijpe expositie in 't Zand.
en tja, alweer achterkanten