zondag 27 april 2014

Koningskunst vrijmarkt vrij erg

Koningskunst vrijmarkt bij Bloeiend Zijpe werd vanwege de wandeltocht door de bloeiende bollenvelden een dag naar achter geschoven en daarmee kunstmarkt.
Op weg naar 't Zand dacht ik waarom doe ik hier aan mee? Heel de week al grommend aan het werk en dus:
Als ik ooit nog eens zeg dat ik bezig ben voor een markt herinner me dan aan deze dag. Vreselijk, ik kan dat niet. Naast mijn werk staan terwijl mensen natgeregend binnen lopen en met hun lekkende handen mijn werk aanraken. Sowieso ongevraagd mijn werk aanraken maakt me misselijk. Waarom weet ik niet, waarschijnlijk is mijn werk heel dicht bij mij.
Zoveel mooie opmerkingen over mijn werk en toch verschrompelt naast mijn werk staan. Ik deed mantra's in mijn hoofd met zinnen als 'het is goed', 'hier zijn doet me goed', 'hier word ik beter van' etc. Het hielp niet. Met de woorden van Wil.i.am, 'concentreer je op wat goed is' in mijn hoofd ging ik mijn spullen inpakken en vertrok, op weg naar een goed kopje koffie met mijn Mars.



Groeipapier kaart met tulp