zaterdag 12 april 2014

Weer een dame losgetrokken

En weer een dame losgetrokken. Het meisje met het gele haar (goudlokje) en de eenden ('eendengezicht, zachte variant op: duckface) in het water zat me dwars. Ik keek er niet naar. Dus gister heb ik het losgehaald.
En ja hoor, kijk dan naar het prachtige achterwerk van de dame, hihi. Zonde natuurlijk voor de eenden, vind ik dan. Dus ik twijfel nog lekker even verder.
2e Paasdag gaat galerie Wegert & Sadocco werk van andere kunstenaars en van mij exposeren op de kunstboulevard Hal 25, Alkmaar. Wilma Wegert vroeg om mijn vlinders mee te nemen. Ik opende het doosje, wat zijn ze toch mooi. Deze zijn in zwart wit en dat blauwe kalkte ik er op omdat er boze gezichten op stonden, die ik eerst niet zo erg vond, het zijn immers gruwelijke verhalen, sprookjes. Die 2 gaan niet mee.
Voor atelier kunst uitverkoop in het Witte Huis ben ik ook nog weer oud werk aan het verzamelen, want vorig weekend weer werk verkocht. De kistjes zijn geïnspireerd op Afrikaanse sprookjes. Daar komt ook de zwaluw vandaan. Tijdens het werken met het thema Afrika zocht ik naar vogels. De zwaluw vliegt zo ongelofelijk ver over die zandvlaktes, daar moest ik iets mee doen. Straks ga ik daar, atelier kunst uitverkoop, weer naartoe met nieuw oud werk, open van 12 tot 17 00 uur, Laan 21, Schagen.

los en achterkant


vlinders voor Hal 25, 2e paasdag

2 kistjes gaan straks naar Laan 21, uitverkoop