maandag 12 oktober 2020

Mondkapjes gebuk

Eenendertig mondkapjes de deur uit gedaan. Pfffff. Daarna zelf met zelfgemaakt jeans mondkapje rolgordijn ruilen bij Ikea. Dat dachten meer mensen. Ergens had ik de tip gekregen om rond etenstijd naar de Ikea te gaan. Ik denk dat het op de landelijke radio was. . . ...
Want enorm lange rijen. Gelukkig hoef ik nergens heen. Dus ik stond wel lekker te kijken naar al die diverse mondkapjes. Ik vond er ook nog een paar, op de grond. Tja, geef ze dan ook een andere naam dan wegwerp mondkapjes. Ik ruim ze dan toch op. Moet nu eenmaal voor mijn karma punten, ofzo. Dan kan ik daarna weer lelijke gedachtes hebben. Dat mag dan van mezelf.
Ook denk ik dat ik een bonus krijg voor dat geopruim van de spullen van een ander en dat was vandaag het geval. Bij de auto lag een zwart mondkapje, pakte het op, bleek het een hippe, eentje van Adidas. Nou die zit nu in de wasemmer. Karma op m'n mondkapjes gebuk.