dinsdag 13 oktober 2020

Kijk, koop, geniet voor tien

Exposeren bij Stadspaviljoen Noord in Bergen. De winkel is zeven dagen van de week open. Als je kunt ga kijken naar mijn expositie tijdens de afgelaste Kunst10daagse Bergen.
Of volg het hier online. Hou vol. Ontspan en geniet van wat wel kan.
Vandaag toon ik hier twee nieuwe werken speciaal voor deze expositie gemaakt: meeuw en zwaluw. Twee van mijn lievelingsvogels. De meeuw vanwege opgroeien aan zee. Ook het geluid en de enorme vleugels, de boot naar Texel, en zo veel meer moois van de meeuw. De zwaluw vanwege dat die zo knap is. Voor een expositie volgens mij in 2011 verdiepte ik me vanwege thema expositie in Afrika en natuurlijk kwam ik bij een vogel uit. De zwaluw vliegt zo knap over die zandvlakte, onvoorstelbaar knap. Ook het geluid is zo mooi en dat je ze kunt gebruiken als barometer, ook leuk.
Stadspaviljoen Noord is vandaag van 10 tot 18 open. Kijk, koop, geniet voor tien.