woensdag 21 oktober 2020

De Parade gaat overal in door

Of ik een speciale bloem kon naaien voor haar werk als uitvaartbegeleiding. Mijn liefde voor altijd voor De Parade en hun medewerkers. Want daar kwam dit verzoek vandaan. Bijna schuldig voelende gevoelens. Want mijn enthousiasme schoot in het rood van opwinding. Zo'n bijzonder mooi verzoek. Ik heb er wel iets mee, met respect voor het werk in de uitvaart en De Parade. Dus liet ik alles vallen en maakte twee mondkapjes. 
's Avonds op weg naar de brievenbus wist ik dat er nog een envelop met mondkapjes in de brievenbus zat, want gister was ik net te laat voor de lichting, ook voor iemand van De Parade. Twee nieuwe enveloppen met mondkapjes erbij. Het voelde special met die drie verschillende bestellingen, met drie verschillende bestemmingen, van drie mooie mensen van de Parade. De verbinding is sterk, bijzonder en mooi. De Parade gaat voor altijd overal in door.