vrijdag 3 mei 2019

Licht op een veertje

De dag dat ik nog even de voorwaardes van deelname check en ergens in mijn geheugen kon ik me iets van voorwaardes van deelname expositie "Het warenhuis van St Jan" herinneren. Het werk is af en ik dacht, laat ik ze er even bij pakken. Logische volgorde.
Kist blijkt drie keer te zwaar te zijn. Tja. Gelukkig draai ik mijn hand voor onverwachte situaties niet om en ga direct het plan omgooien. Blijkt de kist nog steeds twee keer zo zwaar voor deelname. Weer plan omgooien. Best blij mee eigenlijk. Zeer grote beweging veroorzaakt het. Ik was namelijk super duper blij met het werk en vandaag zat ik in zo'n goede flow dat ik, nog niet af, nog een prachtig werk maakte.
Daar laat ik nog even niets van zien. Wel foto's van een klein deel van het proces. Ik lever gewoon een foto in in plaats van een kijkkist. Het werk van de expositie is geïnspireerd op het werk van Rembrandt in de Gouden eeuw. Het licht deed leuk mee.