woensdag 15 mei 2019

020 thuis is 14

De dag beginnen met je dochter ontbijten met pannenkoeken, das een goed begin. Teun doet eindexamen HAVO en vandaag had ze geen examen en wat tijd om te leren en te chillen.
Oven stoken, een glazuurstook. Voor klant mocht ik nog wat servies bijmaken. Heel fijn. Nog steeds zo blij met mijn stookcomputer en dat ik hier zo goed mee kan glazuren.
De dag eindigde met dat ik niet ging netwerken, nietwerken dus eigenlijk. Onderweg naar een netwerkbijeenkomst in Tuitjenhorn zag ineens het nut er niet van in. Om half 8 begon dat en zo ook De Graafschap - Ajax. Ik ging terug en kroop met diezelfde dochter op de bank om Ajax te zien winnen. Vier - één. Ze speelden uit dus das 1 - 4 en dat brengt ze dan weer soort van thuis, bij Cruijff. Ik hou van thuis, thuis met Teun en al was het maar éénderde van mij leven, Amsterdam blijft ook een beetje thuis.
Toevallig of niet, vandaag maakte ik sterretjes, zeesterren knuffels, voor Mandami Schoorl. Ik maakte er drie X X X..... hup Ajax. Wat een mooie ploeg, die van 2018 - 2019
Ik ben altijd wat allergisch voor de uitspraak 'het is een hele kunst' of andere zinnen met kunst, vandaag niet. Morgen is er de huldiging op het Museumplein en daar hoort dit Ajax.

en terwijl ik het bericht op twitter zet en bezig ben met de hashtags realiseer ik dat 020 plus 14 34 is, mooi.