maandag 29 januari 2018

Zwaar licht

Heel mijn wagen volgeladen vol met keramiek oven steunen. Vanmiddag haalde ik die via Marktplaats op. Wat een geluk en direct een work-out in de regen. Echt veel zijn het! Super blij mee! Nu kunnen we lekker veel borden maken. De auto laat ik nog even zwaar beladen. Na twee keer nat geregend vond ik het wel mooi. Die haal ik morgen leeg.
Vanmiddag zei ik ja tegen het huren van atelierruimte in de rosse buurt van Alkmaar. Heel blij met deze bijzondere plek als atelier. De hoeveelheid kamers weet ik nog niet precies. Maar het zijn er veel, zeker 10, allemaal mini kamers, met bed, wandmeubel van watervast multitriplex een soort caravanstalling, maar dan vast. De kamers zijn voorheen gebruikt als peeskamer.
Samen met Nicole gaan we daar werken met ons keramiek duo Imperio Imperfecto. Perfect toch. We maken een gips kamer om gietmallen te maken, zetten een draaischijf neer om te pottenbakken en zelf maak ik een kamer voor mijn collages, een kamer voor mijn boeken, een kamer voor mijn textiel en een kamer voor mijn naaimachine. Wat klinkt naaien dan ineens gek. In elke kamer een eigen activiteit. Wie kan dat nou zeggen? Ik heb een atelier met 10 kamers! Ook nog eens midden in het prachtige centrum van Alkmaar. Ik ben enthousiast en nieuwsgierig.
17 van 30 serie Zoeklicht op herhaling

17 van 30 serie Zoeklicht op herhaling