dinsdag 23 januari 2018

Boek vieren

Aangezien mijn dinsdag keramiek partner aan het afstuderen is ging ik met mijn Mars een rondje kringloop. We deden de toeristische route, alsof het zondag was. Via Oude Sluis naar kringloop Anna Paulowna en via Breezand naar kringloop in Den Helder. Op de heenweg reden we langs de bakker van Breezand. Er daagde mij een bericht dat zij bekent staan om iets. Ik kon alleen niet terughalen waarmee.
Natuurlijk deden we ook de terugweg toeristisch en stopte bij de bakker. De medewerkster had zelf ook geen idee waar ze om bekent stonden. We kochten we gebakjes.
Daar staan ze niet bekent om, kan ik je mededelen. Helaas.
Wel had ik mijn geluksmoment al gehad want in de kringloop Anna Paulowna kreeg ik het gevoel dat ik hem zou tegenkomen. Het boek. Mijn favoriete boek om plaatjes uit te knippen. Met een blik van een heuse speurder ging mijn blik langs de stellingen.
Ja! in de laatste stelling op de onderste plank zag ik hem liggen. Joepie!!!!!
dag 11 van 30 serie Zoeklicht op herhaling