zaterdag 13 augustus 2016

Spark in the park op de Parade

Ja daar is hij dan!! Blij! Mijn installatie 'Spark in the park' (voorheen 'Diamand in the sky') met vistransportzakjes mocht ik op de Parade Amsterdam maken. Super trots, blij en verliefd weer op de Parade en al die mooie mensen en vrienden.18 keer ging ik mee (17 jaar elke zomer), 6 jaar terug stopte ik en nu mocht ik er een kunstwerk maken.Deze week maakte ik mijn kunstwerk in de vleugelnootboom. Wat een serieus saai leven heb ik toch, met mijn kunst winkel, bedenk ik terwijl ik boven op de ladder nat visdraad sta te knopen, met op de achter grond keiharde hardcore heavy metal van de koffiebar bouwers. Ik ben gelukkig daar boven op de ladder in de stromende regen.Vanavond gaat mijn dochter Teun naar Spanje, ik eet vandaag taart en knuffel haar heel de dag. Mijn winkel Op is een dagje dicht. Fijn spijbelen en genieten. Pluk de dag. De Parade heeft me inzicht en geluk gegeven.