maandag 1 augustus 2016

Slinger geluk vieren

Het begon in mijn atelier in Schagen. Daar staat al een jaar of wat een glas vol met mini rondjes. Die heel graag een slinger willen worden. Ik twijfelde of ik ze onder mijn naaimachine-voet door kreeg.
Op instagram volg rapper Typfoon. Een van zijn posts zette mij ertoe om meer te genieten.
Ik maakte de slinger, zie deze blog 'Wonder knol' Verkocht er direct aan aantal. Het lijkt een hit. Dus ik sta aan.
Het zijn er nu al best veel. De eerste waren mini slingers in zwart/wit. Daarna een bloemetjes met een stempel 'Enjoy the little things' op het luciferdoosje.
Er zijn nu inmiddels een slingers in het wit, met paddestoelen, dennenappels, klaprozen en natuurlijk ook, omdat ik ook zo van sprookjes hou, eentje met kabouters. Wat een feest om van het kleine te houden.
Nu waren er vandaag enorm grote wolken. Daar hou ik dus ook van. Groot genieten.