woensdag 30 maart 2016

Voorbereiding expositie Buitenkerk Kampen

Vandaag was ik in Kampen om de Buitenkerk van binnen te bekijken. Dit als voorbereiding voor mijn expositie daar tijdens de kunstroute 'Weg van kunst'. Ik werd hartelijk ontvangen door twee heren van de Buitenkerk, met een grote liefde voor hun kerk.
Het is een prachtig groot, mooi en licht gebouw, met een rijke historie. De kunstroute is op 16 & 17 april 2016. Je bent van harte welkom, ik zal beide dagen in de kerk aanwezig zijn. Op zondag is de kerk vanwege een doopceremonie een uur dicht zijn. Welk uur dat is zal ik nog doorgeven. Deze link geeft meer informatie over de route en de deelnemende kunstenaars.
Toen ik opkeek naar de kerk zag ik ook nog een andere mooie toren. Bij het instappen van de auto zag ik op de muur van de gracht het woord 'kracht'. Ik zag het als een hint, en een teken.
Bij thuiskomst kreeg ik een bericht van Sherrill Danebroek dat ik met een foto van mijn werk in de plaatselijke krant van Kampen sta. Das toch fijn, half werk te doen nog. Want zo is het toch: Een goed begin is het halve werk.