zondag 17 mei 2015

Installatie met stoel, draadjes en 240 pingpongballen

De installatie met stoel, draadjes en 240 pingpongballen hangt. Ik ben blij en trots en vind hem mooi. Heel veel plezier gehad met het ophangen en plaatsen van de pingpongballen.
Vanaf nu te zien op het Noord 48, hoek Rapenpad Schagen. Kunstroute Schagen 'Stoelendans' is ter viering van 600 jaar Schagen stadsrechten. Zaterdag is de Stoelendans feestelijk geopend.
De installatie gaat over mijn verbinding met Schagen. Zoals over relaties, verlangens, mijn vertrek uit Schagen naar Amsterdam, terugkeer naar Schagen, Magnusstraat, drempels, liefde, oud zeer, verlies, verliefd zijn en vrijheid. Over een goede titel denk ik nog na.
Teun en Amira bedankt voor de hulp met boot en pingpongballen, en het maken van foto's tijdens die grappige activiteit. Ik heb genoten.
Dank ook aan Elly Korteweg en Irene van der Veur van ASK / KiS Schagen.

dank je Teun, ik hou van jou x