woensdag 31 juli 2013

After vakantie dip

Tjee heeej, wat een dip. Ik ga me maar bezig houden met naar blije kleuren kijken, wie weet helpt het. Ben echt stront chagerijnig, ik heb al zo'n hekel aan poetsen, maar na vakantie weet ik het weer zeker, bah, wat een vakantie troep. En ook besef je na zo'n break hoe je er voor staat en ik moet zeggen ik baal er van zoals het nu is. Hoe ik het wel zou willen weet ik vaag, maar voel me vast zitten in mijn, ja waar? vast in mijn alles. Niet alleen vast in mijn lijf, ook in mijn hoofd. Ik denk dat ik maar een stukje moet gaan rijden, richting meditatie bosje, wandel bosje, het bosje met de antwoorden.
Voor nu een paar blije plaatjes. Vannacht bleef een heel erg grappig vriendinnetje logeren en ik dacht zal ze een gezellig ontbijtje geven. Tosti en Lassi, met banaan en besjes als decor uit de tuin. Na het wandelen met hond Daf viel ineens op hoeveel hortensia's er in bloei staan in de voortuin, wat een grote roze zee. Toen ik foto's maakte zag ik grote, soort van libelles, of zijn het libelles? Geen idee. Ha ik zie ook rode stippen eronder staan, ik weet niet eens hoe ik libellen spel, laat staan hoe ze eruit zien. Vind ze wel mooi, dat weet ik dan weer wel. Fijn. Ik kijk ook graag naar tekeningen van insecten, met name zwart wit uit oude boekjes. Ja laat ik aan leuke dingen denken, helpt misschien ook nog wel.