woensdag 4 juli 2012

Zonder titel

Bezig met nachtvlinder. Achter de naaimachine, fladdert er ineens een witte vlinder door de tuin! Paar tellen later groet hij mij nog even van dichtbij door vlak langs het raam te vliegen. Mooi gebaar van die vlinder. Nog wat mos over van de Telefonerende moskabouter, dus is nu de mosvlinder. De honden zijn er dol op! Komt zeker door het mengsel wat ik eroverheen deed om het te laten groeien: bier, suiker en yoghurt. Ben rommel aan het opruimen en in mijn ooghoek zie ik Daf al aan de poten kluiven. En vandaag kwam hond Teun even langs en nam ook eveneens een hap met vlinderonderdelen.
Ik zocht hem niet maar vond hem vandaag wel: een nieuwe richting qua 365 dagen project fotografie. Je mag nu een klein beetje mee gluren. Ben heel benieuwd waar dit mij brengt. Blij.
77

77