donderdag 5 juli 2012

Verandering


Ik melde het gister al: er is verandering, ik zit in een verandering. WAUW! Eureka! Ik besef nu hoe bijzonder niet toevallig het vlinderproject is. Vandaag kwam er weer een vlinder tegenover mijn werkplek zitten, en ging ik toch even een camera pakken. Vlinder staat symbool voor transformatie en wedergeboorte. Balans. Laat ook je zwakte zien, concentreer je op je sterke en zwakke punten, zet het in balans en groei.
Heb een nieuw fototoestel voor mijn verjaardag gekregen en ben daar mee aan het stoeien. Heel erg gehecht geraakt aan de instellingen van mijn vorige toestel en meestal grom ik dan en leg hem voor een jaar in de kast. Maar nu gebeurt er iets, een verandering. Ik zag opeens andere dingen. Dubbel en dwars in het 365 dagen project krijgt een andere betekenis. Ik ben tevens weer bezig met projecties. Is het te zien? Lekker de wedergeboorte in.

78
78

78