donderdag 19 juli 2012

Betoverend sprookjes model

Had ik toch gister ineens een model. Ja ik heb het gewoon gevraagd. Op een verjaardag zag ik Nina een prachtig sprookjesachtig stoer meisje. Haar verschijning bleef dagen, weken, in mijn hoofd. Waarom wil ik juist haar projecteren? Waarom? Daarom, als je van de trap af valt ben je gauw beneden. Ergens op twitter zag ik ook een zinnetje die mij vertelde dat ik moet genieten van de vragen die ik heb. Dat doe ik dus. Ik laat het zo. Ze is gewoon prachtig en wat een mooie plaatjes heb ik gemaakt. Nu naar Amsterdam om de dia's in het Fotolab te laten ontwikkelen. Die spanning heb ik lang niet gehad. Hoe zijn ze? Zijn ze gelukt. Dat digitale is in vergelijking met het analoge systeem oersaai. Met digitaal weet je eigenlijk precies wat je hebt. Nu geniet ik van het in spanning wachten.
92