zondag 1 januari 2023

Oud en nieuw

De zon scheen er zo lekker op. Op het werk van Mirjam Oosterbaan. Nieuw werk. Op de achtergrond een pot gemaakt door Teun toen ze een jaar of negen was. Heel knap. Ik weet nog dat ik enorm onder de indruk was toen ze daar mee terug kwam van Texel. Over nieuw gesproken. Er komt nog meer nieuw werk van Mirjam deze kant op. Super veel zin in om die in huis te hebben. Twee cowboys, ook van keramiek, natuurlijk. Hoera! Gefeliciteerd met het nieuwe jaar. De lekkerste uienringen en appelflappen bakte mijn pa gisteren weer. Ik had ze twee dagen als ontbijt, lunch en diner. Tussendoor ouderwetse borrelhapjes in het Schijndelse Winterpark en nieuwjaarswensen van heel de familie van Pinxteren. Ook de drie oudste, de zussen en broer van mijn overleden schoonvader Jan. Oud en nieuw is rond.