dinsdag 18 juni 2019

Torpedo Lieven onderzoek met geit

De 'spring bok' lag al een tijdje in de planning. Vandaag er aan begonnen. Weet niet of het klaar is, daar kom ik nog achter.
Op onderzoek voor mijn installatie op vrijdag 21 juni ging ik naar het kleinste en leukste theater van Amsterdam, en de wereld, het Torpedo Theater. Enthousiaste fans maakte mij nieuwsgierig, dus ik bleef voor de voorstelling van Lieven Tavernier. Nu ben ik ook enthousiast over zijn muziek, karakter, voorkomen en zeker ook zijn begeleidende verhaaltjes zijn zeer plezant. Wat een mooi geschenk. Luister eens naar één van zijn liedjes, over het leven, verlies en de liefde. Bijvoorbeeld deze: Sprookjesbos.
Je kunt nog een plek, via deze link, reserveren voor de zomer-editie voorstelling van Club Fantasma! op vrijdag 21 juni.