zaterdag 7 oktober 2017

Nijn voor Tijn

Vandaag op de woonbeurs. Het begon met een Efteling-waardige rij om naar binnen te gaan. Geluk hadden we dat we, met onze ticket van Woonfonds, de rij af mochten steken en zo lekker snel naar binnen konden.
Abnormaal druk. Beetje ongemakkelijk door de overvolle paden schuifelend zie ik daar ineens een hele kast vol met Nijntjes, als lamp. Ik word blij van Nijntje en Martijn ook. Dus zette ik Nijn op de foto, voor een winactie van Mr Maria design.
Verderop zag ik de andere schoonheden, die ik op de foto zette, boven in de kraam van galerie Artacasa. Prachtige draadfiguren van Catherine Gontier.
Voor nu denk ik dat dit het wel was, en sla ik volgend jaar over. Want behalve de verrukkelijke koffie van Roast Beans was er verder niet veel pittigs. Allemaal een beetje van wat ik al ken. De naam, VTwonen en design beurs, zet je wel op het verkeerde been. Gelukkig heb ik de Nijntje winactie om naar uit te kijken. Duimen voor Tijn.