zaterdag 14 oktober 2017

TOON mooie relaties

Zonnige zaterdag en de opening van expositie 'Related' van Maartje Jaquet en Turi Braaksma. Een duo-expositie georganiseerd door 10x10artist in de kelder van TOON Amsterdam. Een bijzondere expositie met vissen en vagina's, of eigenlijk net niet vagina's en ook de lancering van Maartje haar eigen tijdschrift 'Florialia'. Prachtig blad! Ik kocht er direct eentje! Doe dat ook! Ik wilde altijd een boek, maar nu wil ik ook mijn eigen tijdschrift, net als Linda en Maartje.
De dag begon met inlijsten bij een zonnig Op. Vanaf zondag toon ik vier van mijn werken uit de serie 'Stofwisseling' bij TOON Amsterdam. Heel blij mee! Bij TOON is de sfeer fijn en de kunst mooi. Het voelt goed om samen met een groep vrienden zoals Maartje Jaquet, Edith Brouwer en Erik Timmermans deel te mogen nemen aan TOON Amsterdam.
Op de terugreis moest ik nog even een foto nemen van het water van de Kostverlorenvaart. Het water waar ik jaren aan woonde. Eerst aan de ene kant, van Kinsbergenstraat en jaren later aan de kostverlorenkade. Mooie dag.