zondag 30 oktober 2016

Klote stempelen

Uitzondering op de regel: KLOTE !!!
Ontzettend klote om dit te moeten stempelen. 'Opheffingsuitverkoop, Op gaat verder als webshop'.
Vloeken doe ik nooit, ik heb mezelf aangeleerd om overal iets moois in te zien. Gistermiddag vloekte ik dik van binnen. Waardeloos.
Ik schrijf waardeloos en denk aan de mail die ik ontving van een van de kunstenaars van Op. Die noemde één een van mijn acties ook zo. Tof! Ik zat al klote diep, daar hoeft niemand mij nog verder met de neus op de feiten te drukken. Dat lukt al aardig zelf de laatste tijd.
Om het donker wat te verlichten stempelde ik ook 'Geluksvogel' op de mini luciferdoosjes met mini vogelhanger van papier. Want daar denk ik steeds aan als ik daar naar kijk. Geluksvogel. Ik gebruik het als mantra, en deze 'De webwinkel gaat wel goed lopen'. Ook deze 'Zonder donker geen sterren'. Wat zijn ze helder, mijn sterren de laatste tijd.