donderdag 28 juli 2016

Deelname Parksessies 2016

'Spark in the park'
Voor festival Parksessies festival mocht ik een installatie maken, en dat deed ik gisteren. Samen met mijn vriendin, mijn assistent voor één dag, Floortje Bakker ging ik naar Haarlem. We hadden van 10:00 tot 17:00 uur om het op te bouwen. Dat lukte precies.
We werkten heel de dag flink door en waren vlak voor de start van het festival klaar.
De Fiat van mijn Marcel is reuze handig, ladders op het dak, er kan enorm veel in de achterbak en hij diende gister ook als werkruimte tijdens de regen.
Vlak voor het eind van het festival vond een groepje het een prima spot om te gaan zitten. Tijd voor een 'Blow in the park' onder mijn installatie.
Het was mooi om mijn installatie 'Diamand in the sky' in een nieuwe vorm 'Spark in the park' nog eens te mogen maken. Dank Saskia Hoogendoorn, Laura Diek, en Parksessies. Natuurlijk een dikke vette dank aan al mijn vrienden die langs kwamen. Een dubbel dikke dank aan Floortje x.