vrijdag 26 februari 2016

Opening Anita flower power

Vanavond mocht ik naar de opening van de nieuwe bloemenwinkel Anitaflowerpower aan de Laanweg in Schoorl. Vorige week kwam Anita enthousiast mijn zaak Op binnen, om me uit te nodigen. Zij snapt het, misschien wel van nature, hoe dat werkt, het openen van een nieuwe winkel. Bij mijn opening 12 september nodigde ik nog net mijn buurvrouwen van links en rechts op de Paardenmarkt uit. Verder alleen mijn dierbare contacten, familie en vrienden. Er is nog een hoop te leren voor een beeldend kunstenaar die een winkel begint.
Natuurlijk ging ik. Anita heeft een mooie, grote, gezellige, frisse en leuke bloemenwinkel gemaakt. Zelfs met 3 eigen parkeerplekken voor de deur. Wat een luxe positie, voor in centrum Schoorl waar alles betaald parkeren is. Dat doet ze goed.
Leuk ook om allerlei andere collega's daar te ontmoeten. Zo kwam ik er achter dat mijn overbuurvrouw van 'De Rustende Jager' ontzettend aardig is, en dat ik de volgende keer ook de slager  'Aad Ruiter' uitnodig, heerlijke hapjes namen zij mee.