maandag 23 november 2015

Mini van 10x10cm voor Janne

Mijn nicht heeft een dochter, en een zoon, heel leuk. Janne heeft een hoog IQ (allemaal daar, geloof ik) en ze nog bijzonder ook. Zo heeft ze al het Speelgoed museum van Deventer weten te redden door een groot opgezette reddingsactie.
Janne kan heel goed mee praten met van alles en nog wat. Ze is grappig en lief en nu komt nog een mooie kwaliteit: ze kan heeeel mooi tekenen. Voor de opening van mijn winkel Op tekende ze een prachtige tekening. Echt precies goed ingeleefd hoe het zou zijn, die opening bij mij.
Ik heb al een aantal kindertekeningen verstekelt, van tekening naar stekeling, vind ik een leuk woord. Ik borduur met de naaimachine de tekening en maak het tot een mini van 10x10cm. Na het ontvangen van die mooie tekening heb ik Janne om een tekening gevraagd die een mini kan worden.
Ik ontving de allermooiste tekening van een hond ooit! Wauw. Met een beetje bibber in de benen, verschoof ik hem vooruit. Uitstel gedrag. Ik had het immers druk met mijn nieuwe Op, dus dat was goed excuus.
Vorige week heb ik hem toch gemaakt. Met de naaimachine en met naald en draad, want er waren nog al wat details die ik met de hand heb geborduurd.
Wat is ie mooi geworden zeg. Met de post stuurde ik hem naar Janne. Ze is er blij mee! Ik ook. Heel graag gedaan lieve Janne.
links tekening van Janne - rechts mini van Judith




de achterkant vind ik ook mooi