woensdag 18 september 2013

Keep van jute(ma) productie

De meeste mensen die mij kennen of en volgen weten, Judith houdt van veel. Ja, kijk naar de plaatjes en je weet het, het zijn er weer veel.
Eindelijk is het er!!! De hoepel. Al jaren stond het op mijn verlanglijstje, mijn eigen hoelahoop maken. Na 500 keer do it yourself filmpjes kijken en 5 miljoen uur materiaal zoeken, is het gelukt. Mijn eigen hoelahoop is een feit. En hij is ook meteen afgenomen. Heb er al 52 verkocht!
En keep vogels binnenkort te koop bij Basiclabel, joegheeee!!! Ga ze kopen bij Basiclabel.
Dankzij een aantal sessies (veeeeeel, heeeeel veeel sessies natuurlijk weer) bij Elana, Wilma en Ute en natuurlijk mijn wens molentje van vorige week gewenst op de Windwensen tijdens 'into the great wide open', op Vlieland, stroomt de rijkdom. Want ik schaamde me, om die gedachte te hebben, rijkdom. Nu niet meer, want het is namelijk helemaal niet zwart wit. Ik dacht als ik rijkdom wens, dan wens ik dus eigenlijk de ander een slechter leven. Maar zo is het niet! Ha! Het kan voor iedereen en ik gun het namelijk iedereen, ik wist dat alleen nog niet. Ik wens je rijkdom. Geniet er van.
En terwijl ik nog wat: 'Ik hout van jou' aan het maken was kwam ik op het idee om een hert, damhert het is immers een soort dam steen/ Nee ik dacht, goh je hebt toch ook herten met een hout naam, maar dat was dus damhert. Nou ook leuk, een damhert aan je tak en ook leuk voor in de kerstboom. Stempel kocht ik bij Sjakie's Haarlem.
Teun (de te van JuTe) en (ma van) Marcel blijken ook van veel te houden. Zij gingen ook helmaal los: boren, ideeën spuien, schuren, fluiten, zingen(nou ja dat doe ik, ALTIJD ! Das ook veel) en zagen.
KEEP van JuTe (ma) = Kunst Educatie En Plezier van Judith, Teun en Marcel.


Teun werkt in de houtwerkplaats aan 'ik hout van jou'

Teun werkt mee aan 'ik hout van jou'

'ik hout van jou' in wording
Rechts boven mijn windwens op de foto van Juri Hiensch