zaterdag 28 september 2013

Blikjes, bloemen en bruiloft

Donderdag op bloemenjacht. Eerst naar de markt, heeeel de armen en daarna de fiets vol met de meest prachtige bloemen. Daarna naar de kweker met als gevolg: heeeel de auto vol met gladiolen. Teun met haar vriendinnen de potjes gevuld met elk 1 bloem. Dat gaat goed dacht ik..... Uhhh? Ik had dus mijn auto zojuist helemaal vol met alleen al de gladiolen?!? Toch?
Ja.
O.
Pa bellen. Ik ben dan wel 43 maar mijn pa mag ik altijd bellen. En zo kwam het dat we vrijdag vroeg in de morgen naar Overveen reden met 2 auto's, mijn pa met zijn auto vol gladiolen en spul voor camping Overveen en de mijne vol met spul voor het Meterhuis.
Gelukkig de auto 's avonds al ingepakt.
En wat een prachtige dag was het. Stralende zon, vol liefde, kleur, slingers, fijne hulp en samenwerking.

deze links fresia's ruiken zoooooo lekker





Mijn lief en mijn pa vroeg in de weer voor de bruiloft