donderdag 28 februari 2019

Die dus, de blauwe Morpho

Gewerkt aan blauwe vlinder, de morpho didius, die toch nog niet af bleek te zijn en omdat ik denk dat in beweging blijven de beste manier is om tot iets te komen, bij gebrek aan inspiratie, naaide ik de nieuwe blije slinger in kleur. Al mijn papier ponsen zet ik in. Mijn nieuwe thuis atelier is helemaal feestelijk door een paar opgehangen slingers. Haha over hangen gesproken. Die nieuwe reclame van de Hema vind ik super grappig. Die gaat over bh's in de aanbieding en dan zegt ze haar laatste zin, de stem van Hema, die leuke actrice Anneke Blok, 'Daar kun je ze toch niet voor laten hangen.' Ik hou van zulk soort woordgrapjes.
Ook kwam ik in mijn rondje om nog wat boerenkool op het fietspad tegen en ging naar een fijne workshop over mindfulness door Monique de Leeuw.
Dag 16 van serie dertig dagen zoeken naar kleur, om mijn leven meer kleur te geven 'Het Kleurenrijk'.
Het Kleurenrijk - 16

Het Kleurenrijk - 16