woensdag 13 februari 2019

Het kleurenrijk

Vandaag start ik met een kleurrijke 30 dagen serie 'Het kleurenrijk'. Lijkt op koninkrijk, dus ik vind dat wel passen. Op zoek naar de Gipsy king in mij. De zon gaat er van schijnen.
Sinds ik weg ben gestuurd uit het atelier De Brug in Sint Maartensbrug heb ik bewust geen zwart meer aangetrokken. Mijn kledingkast heeft niet heel veel kleur, toch is blauw geen zwart en zo verander ik bewust het begin van mijn dag.
Mijn nicht Sharon heeft nu samen met mijn zus een nieuw en grotere winkel Mandami. Mandami zit ook op de Paardenmarkt in Schoorl, op nummer 1b. Daar verkopen ze onder andere felgekleurde bikini's. Besmet door hun vrolijk enthousiasme stort ik me op kleur. Er zijn nu al door mij gemaakte hangers en keepvogels te koop. Vandaag begonnen met vieren, of nee, feestelijke slingers van restjes bewaard papier naaien. Het doet goed.
Het Kleurenrijk - 1