zaterdag 23 januari 2016

Leaf me

'Leaf me' is een van mijn twee nieuwe installaties die ik speciaal voor de expositie 'Peachy Pooches' in de galerie van Koel310 maakte. In mijn installaties gebruik ik wat ik krijg van de ruimte. Mijn oog viel eigenlijk direct op de volkstuin tegenover de galerie. Met 'Leaf me' wil ik een verbinding maken met Koel310 en de volkstuin 'De Volharding'.
Vandaag was de opening, die viel tezamen met 'Alkmaars Eigenste'. Peachy Pooches was ook onderdeel van dat festival. Het was bijzonder druk daardoor. Met rennende kinderen en veel onzin opmerkingen. Maar mooi wel veel hele toffe opmerkingen, complimenten en gesprekken, en mijn installaties gingen vaak op de foto. Ook met de wethouder van cultuur Anjo van de Ven, zie haar tweed, en ik kon het niet laten om de fotograferende dames te fotograferen.
De expositie is tot 28 februari op vrijdag, zaterdag en zondag tussen 13:00 - 17:00 uur te bezoeken. Koel310, Koelmalaan 310 in Alkmaar.