zondag 27 september 2015

Trias nazomer genot

Wat een fijne zondag. De dag begon met vers gebakken broodjes, daarna de toer. We gingen op keuze toer door de kop van Noord-Holland. Teun naar surf les in Camperduin gebracht en Marcel en ik gingen naar de expositie van Trias Artistica. Dit jaar bij Romee Kanis haar Beeldentuin en Galerie Boot & Stey in Sint Maartensbrug. Mooie plek, mooi weer, mooi werk.
Papier werk op de foto is van Liesbeth van Woerden, glaswerk is van mijn vriendin Wilma Wegert, en dat lieve meisje van brons is van Romee Kanis zelf. Na de heerlijke expo gingen Mars en ik nog snel wat gaten boren bij Op. Toen verjaardag Ties in Koog aan de Zaan (heerlijk gegeten dank Jack en Sabine), huiswerk Duits en als toetje de herhaling van Heel Holland Bakt.
Ik genoot van een spontane blik op een prachtige maan. Die had ik op de terugweg vanuit Koog aan de Zaan, mooi. Ik hoef dus niet mijn klok te zetten.