dinsdag 29 september 2015

Groene woonbeurs

Vandaag was ik naar de woonbeurs in de Rai. Zo jammer dat ik al aan de koffie tax zat. Want de roltrap op en afgelopen zie ik direct daar de prachtige bus van Roast Beans uit Koog aan de Zaan staan. Echt zo jammer, dat zei ik al. Hun koffie is echt zoooo lekker.
Direct daar tegenover staat nog al een van mijn favoriete dingen. Namelijk een kast met borden waar je een euro in kan gooien en die dan langs het servies gaat en heeeel mooi geluid produceert. Ik zag hem vorig jaar al in Eindhoven tijdens de DDW. Kast is van Jelle Mastenbroek.
Prachtig plafond met witte slierten. Ik kon eigenlijk al weer weg. Maar deed dat gelukkig niet. Want nu ben ik eindelijk in het bezit van twee prachtige tegels van StoryTiles!!!! Yeah!!
Woonbeurs was overigens helemaal mijn smaak. Overal was groen te zien. Het leek bijna wel een groeibeurs. Ik hou daar wel van.
Vandaag was ook de opening en iedereen had een telelens om zijn nek hangen. Dat weerhield mij er van om foto's te maken. Op terugweg naar huis maakte ik toch nog van plafond en de wonderkast een fotootje.
Lucht is van heen en terugreis. Op de ene is een kus te zien en de ander de regenboog. Mooi toch.