donderdag 18 september 2014

Deelname expositie SALON/dantel in Istanbul

Woehoeeeeeheeeeej, ik mag mee! Top. Gijs Stork heeft me uitgenodigd om deel te nemen aan expositie SALON/dantel in Istanbul, Turkije. Woehoe ! Leuk zeg.
Ik ging naar mijn ouders om ze het nieuws te vertellen, zie ik (nu pas) (nu ineens) hoe mijn liefe voor wit en kant is ontstaan. Mijn moeder haar kast zit prop vol wit en kant. Ik mocht zelfs snuffelen in zakjes en lades en uitzoeken wat ik nog wilde gebruiken !!!! Happy !
Er zaten ook nog leuke hoofdkapjes van kant tussen, die ik natuurlijk even wilde passen.
SALON/dantel is van 1 november tot 14 december 2014, in Istanbul. Het werk op de bovenste drie dubbele foto's zijn van de selectie van mijn werk die mee mogen.
Nu sparen voor ticket Istanbul, dan ga ik lekker met Maartje Jaquet (zij doet ook mee!) op schoolreis, want zo voelt het. Van de vorige reis/expositie van SALON/ naar Istanbul zag ik toen foto's en dat zag er zo top uit, dat ga ik nu ook meemaken.