woensdag 13 augustus 2014

Goeie vrienden goed werk

Uitgenodigd voor expositie 'Licht' tijdens Nazomeren. Wilma Wegert van Wegert & Sadocco nodigde me uit en ik dacht aan fotografie, dubbele foto's zoals ik maak voor mijn blog. Met 'Licht' als thema was dat vrij eenvoudig, eigenlijk gaan heel veel foto's van mij over licht. Zodra er ergens licht op valt, het liefst van opzij, dan word ik blij.
Ik kwam er achter dat zoiets voor mij ook voor vriendschap geldt. Wat heb ik een mooie vrienden zeg. Ik had vandaag een heel gelukkig gevoel.
En mede door mijn mooie vrienden is mijn werk voor expositie 'Licht' bij Wegert & Sadocco prachtig geworden, mooie combinaties, strak afgedrukt en strak afgewerkt en ook af en klaar om morgenvroeg weg gebracht te worden. Ik heb gekozen voor klein formaat, aangestoken door de mini's? Het formaat doet me denken aan een gebakje of een sieraad.