woensdag 20 november 2013

De vinken en de dansopdracht

Ontroerend om een vink te zien. Gister zag ik er eentje, ik kijk vaak naar de vogels is mijn tuin en herken een nieuw (vreemd) geluid en een andere vleugelslag direct. Wist ik ook niet. Maar tijdens het werk valt het me gewoon op.
Dus die 40 euro aan Putter voer die we in huis haalde, de rozenbottels die ik verzamelde en op het dak van mijn atelier gooide, de elzenproppen die ik zocht en ook op mijn dak gooide, plus dat ik wat van dat exclusieve putter voer op het dak van de houtwerkplaats van Marcel en mijn atelier strooide was niet voor niets en werpt nu zijn vruchten af in de vorm van nieuwe vogels in onze tuin.
Vanmorgen met Jos wat gestormd over nieuwe voorleesfilmpjes, daar fotografeerde ik ook de sprookjesboomstam, en daarna weer aan de slag voor mijn opdracht voor Het Danspaleis. De eerste twee opdrachten zijn volbracht en naar Amsterdam verzonden. Nu verder met de nieuwe uitdaging voor het Danspaleis.

ik denk dat dit vinken zijn


de nieuwe broches voor Het Danspaleis