zondag 12 augustus 2012

Plaatje schieten

Toch nog even dit plaatje plaatsen, te leuk. Op de linker foto ben ik een jaar of 6, achter mij staat mijn moeder te schieten. Toen ik op de lagere school zat ging ik regelmatig, ik denk zeker 3 a 4 keer per week handboogschieten met mijn ouders, op het voetbalveld om de hoek of op zolder bij 'De Voltreffers' bij kleuterschool 't Kwetternest. Vanmiddag was echt jeugdsentiment en wellicht doe ik het binnenkort nog eens. Al moest ik wel even wennen aan een wedstrijdonderdeel, dit onderdeel (rechterfoto) was recht omhoog schieten, opzij stappen en hopen dat hij precies op dezelfde plek weer naar beneden komt. Leek heel onveilig, maar pijl was zo zwaar en veren zo groot dat je makkelijk een meter of 100 opzij kon stappen voor de pijl zonder punt weer op het gras lag.
jong en oud