zaterdag 25 augustus 2012

365 dagen vakantie


Op vakantie wilde ik iets anders doen met mijn 365-dagen-project en zo kwam het dat ik op zoek ging naar een vakantie invulling van mijn project.  Ik las in de Flow, die ik speciaal had bewaard voor de vakantie (op mijn verjaardag, 27 juni, gekregen van Floortje en twee maanden niet ingekeken omdat ik het graag mee nam op vakantie) over het 30 dagen project, afgeleide dus van het 365 dagen project. Zo kwam het dat ik de onderstaande foto's combineerde voor mijn dubbel en dwars 365-dagen-proect: tijdens de vakantie het net even anders te doen.Het was een heuse heerlijke (leen)vakantie. Op uitnodiging van Floortje gingen we met de geleende Flyer van Alie en Harm naar Natuurcamping De Vrolijk in Laren, Gelderland. Heerlijk met de flyer, ha ha ha ik heb ook gewerkt aan een flyer tijdens mijn vakantie, kom ik nu pas achter terwijl ik dit schrijf! Grappig. We gingen dus met de Holtkamper, type Flyer. We leenden de koelkast en ik bracht een boek van Marty en eentje van Ute mee naar Laren. En niet te vergeten; de Mio van Elzina mocht ik ook lenen. Heerlijk allemaal en wat een rijkdom en wat heb ik daar genoten aan het meer en voor de vouwwagen en in de bossen. En verrassend genoeg heb ik gewoon de slag te pakken, qua haken. Kijken of ik weer een jaar zal wachten voor ik het haken weer oppak. Voorlopig genoeg te doen hier in huis...... Opruimen, uitruimen, wegggooien, want wat is het huis toch klein als je terug komt uit die prachtige uitgestrekte natuur rond Laren Gelderland.
119

120

121




122
123
124
125
126


127

128