donderdag 15 maart 2012

Liefdevol bomenkussen

Vandaag heb ik 10 bomen omarmt en gekust met een gehaakte kus.
Het gehaakte-kusjes idee kreeg ik van "klimaatzuster" Anne-Maria Pronk.
De bomen worden gekapt vanwege herstructurering en ik vind het erg. 70 bomen in 1 straat worden gekapt en wat zijn ze mooi. Nog 60 bomen zonder kusje, dus als er mensen zijn die willen aanhaken, leuk, graag, doe! Dat kan natuurlijk ook met ander materiaal, mocht je niet kunnen haken.... Kan ik ook pas sinds kort, en natuurlijk is dat te zien, maar de intentie is vol liefde.
De vorige Urban Intervention voelde spannend en stout en ontwapenend maar dit was heel anders. Ik werd tijdens het omarmen en omhangen van de kusjes best stil en verdrietig van, rustig en gesloten en liefdevol tegelijk. Wel grappig dat ik steeds contact maak, ik ben blijkbaar heel open wanneer ik interventies pleeg, das leuk.