vrijdag 10 februari 2012

Zwaar werk, je hart volgen

Wat een werk, al die dingen die ik eerst moet doen om geld te verdienen op de manier die ik leuk vind.
Vind ik dat ook leuk op deze manier? Nee.

Ik ben nu op Etsy, creditcard nodig. Hoe werkt dat? Uitzoeken. Heb nu alle gegevens binnen, nu kan het starten beginnen.
Ik zit op twitter, want dat gaat zo lekker snel. Maar daar moet je wel heel langzaam lang voor gaan zitten voor je het helemaal snapt.

Ik heb pijn in mijn nek van al dat site work en wil aan de slag: Met mijn handen in het materiaal, knippen, plakken, voelen, zoeken, rangschikken, wegzetten, kijken, nog eens kijken, rondje met de hond, werk verschuiven, veranderen, afmaken kortom genieten.
Ik voeg er voor de leuk nog maar een mooie vogel bij.
Ik heb even niets nieuws, behalve een foto van mijn ontbijt. Doe ik er ook bij.