maandag 9 oktober 2023

Veel raar knippen

Na het scheuren ben ik nu aan het knippen. Veel vogels knippen. Allemaal worden het Rare vogels. Sommige zijn het nu al. Ik heb boeken met duiven, hihi, die zijn echt al heel raar van zichzelf. Misschien kan ik er wel een gewonen vogel van maken. Min en min is plus, niet waar. Das dan wel reuze saai. Die zijn er al genoeg. Doe mij maar raar. Een beetje normaal of een beetje raar. Een klein beetje raar, net als mijn werk, klein en een beetje raar. Hopelijk. Das wat ik wil. Soms zijn ze gewoon heel gewoon. Ik maak ze nu al zo lang. Ik kijk er veel naar, knip ze veel. Dus weet nu best hoe een vogel er uit ziet. Het vreemde is dat ik ook overeenkomsten ga zien met andere dieren, niet vogels zeg maar. Soms komt de anatomie best overeen. Kan nu natuurlijk niet een voorbeeld geven.
Rare vogels zie ik maar weinig. Daarom maak ik ze graag. Dol op raar, vreemd, bijzonder en imperfect.