woensdag 18 april 2018

Echoooo oven

Gelukkig dat ik Olga de Ruiter ontmoette op keramiek markt. Haar plek is top omdat zij ook zo tof is. Heel fijn om daar eens in de week te mogen werken.
Aangezien mijn oven losse knoppen heeft en ik een serie zwart servies aan het maken ben die de temperatuur van 1150 wel moet halen, voor de kleur, mocht ik de grote oven van Olga de Ruiter gebruiken. Wat een enorm ding is dat vergeleken de mijne.
Vrijdag ga ik naar Dreumel om een stookcomputer aan mijn oven te laten zetten bij Ve-Ka. Fijn besluit.
Nu verder met opruimen, ik nam nog een besluit: ik blijf thuis werken. Niets is heerlijker dan mijn thuis atelier. Het is wat krap, maar ik heb een nieuwe indeling bedacht. Want uiteindelijk heeft mijn thuis atelier alles bijna wat ik wens. Het is wit, mooi, met veel licht, deur naar de tuin, zicht op de tuin met groen en vogels en de goeie koffie.