donderdag 18 mei 2017

Op kamers

Op gaat op kamers bij Casa Colora in de Herenstraat Schagen!
Vanaf juni mag met mijn zaak Op bij Colette van Casa Colora intrekken. Vanwege de naam 'Casa' denk ik dus, sinds het plan is ontstaan, aan 'Op kamers gaan'. Toeval is ook dat ik dezelfde afmeting bij Casa Colora krijg als wat ik in Schoorl had, (iets meer) dan 8 vierkante meter.
Op stand.
Op 'stand', komt ook steeds op. Het is immers een sjieke naam 'Herenstraat'. Ik ben trots, blij en vereerd dat ik bij mijn lagere school vriendinnetje in haar winkel mag.
Op stap.
Achter in de winkel is een opstap van twee treden en daar linksboven komt Op. Ik zal er dezelfde kunst, cadeau & design gaan verkopen als in Schoorl en in de webshop www.opschoorl.nl staan en ik zal er mijn werktafel neerzetten om te kunnen werken.