zaterdag 5 november 2016

Een heel mooi stel

Vandaag foto's gemaakt van het tekenwerk van Melissa Halley. Het lukte niet om foto's te maken van het ingelijste werk. Dus haalde ik het glas van het werk, zodat ik foto's kon nemen. Ook maakte ik voor de webwinkel nog wat foto's van het keramiek van Pauline Hoeboer. Wat maken deze meiden toch mooi werk zeg. Prachtig.
Ik ken ze beide al jaren, en al jaren ben ik super enthousiast over hun werk. Zo mooi dat ik er naar mag kijken, mee mag werken en het mag tonen in de fysieke winkel en nu ook op de webwinkel. Mijn wens is dat ze een samen een project gaan doen. Dat zou toch super zijn.
Ik besef, met de opening van de webwinkel Op Schoorl van afgelopen dinsdag, dat ik werkelijk zoveel wonderlijk mooie mensen om mij heen heb. Ze volgen en steunen mij. Wat een vriendschappen en wat een rijkdom is dat.