zondag 9 augustus 2015

Groen mee

Vrijdagavond ben ik begonnen met groen decoratie voor in mijn nieuw te openen winkel Op. Postte het en kreeg mooie reacties. Vriendin Violaine wilde er direct eentje kopen. Maar je het was decoratie-materiaal. Het bleef door mijn hoofd gaan en besloot er speciaal eentje te maken voor Vio. Ik had immers een mooie serie van dezelfde weckflessen. Bij de kringloop centrum Schagen aangekomen lag daar een boek met prachtige tekeningen van kruiden, verderop stond een oude vuilnisbak. Perfect voor mijn buiten plantenbak bij Op. In de kringloop vond ik een perfecte Leerdam weckfles. Cadeau voor cadeau. Geef en krijg, dat vind ik mooi.
Groen zal ik missen op de Paardenmarkt 29a, Schoorl. Net als de vogels waar ik dagelijks vanuit mijn huidige atelier naar kijk. Dus groen neem ik mee en de vogels ga ik wel lokken. Ik zag al mooie vinken die wat graan van de bakker op de hoek naast mij kregen.