donderdag 23 juli 2015

Ik begin een winkel in Schoorl

Ik zie dat ik het hier nog niet heb gemeld! Ik begin een winkel van 2 x 4 meter.
Vanaf 1 augustus 2015 huur ik de oude pin-automaat ruimte op de Paardenmarkt 29a in Schoorl, om mijn eigen winkel te beginnen. Daar heb ik heel veel zin in! Op is de naam. Er is ook al een blog Op Schoorl. Bij Op kun je straks werk kopen waar ik dol op ben. Werk van Melissa Halley (droge naald), Tineke de Ruiter (tekeningen), Pauline Hoeboer (keramiek), Marcel van Pinxteren(schilderijen) en Judith Koning (foto's en meer). Er zal ook veel wit te koop zijn.
Gister hebben we oude raamkozijnen gekocht en Marcel maakt daar een vitrine kast van voor in mijn winkel. Super knap en fijn! Hij werkt heel precies, net, mooi en ook nog eens in mijn smaak.
Meer over Op volgt.